Hodnotenie obchodu
Výpis hodnotení
Tovar prišiel v poriadku a bola som spokojná aj s jeho kvalitou
Rýchle dodanie. Dôkladne zabalený tovar.
- veľmi dobrá komunikácia s obchodom, kvalitný tovar, veľkosti zodpovedajú konfekčným veľkostiam, rýchlosť dodania
Dobrý deň, ďakujeme za Vaše hodnotenie, mrzí nás to, keď nie je zákazník spokojný s tovarom. Je nám ľúto, že ponožky nesplnili Vaše očakávania, konkrétne na ponožky s hrkálkou máme skutočne veľmi dobré ohlasy a tiež naše deti ich nosia už pár rokov jedno po druhom... Nevieme, v čom je chyba, ale ak máte s nimi akýkoľvek problém, pokojne sa na nás obráťte a situáciu budeme riešiť. Neváhajte nás kontaktovať, zákazníkom sa snažíme vychádzať v ústrety. Želáme Vám príjemný deň, Váš tím pelea.sk
Odporúčam
len odporucam kvalitny material farba ani po ix praniach nebledne ale ostava rovnaka.
Som spokojná aj s tovarom, s jednaním, čítajú poznámky a to je veľké plus pri komunikácii
Rýchle dodanie. Skvela komunikácia, kvalitny tovar.
Objednaná bunda je nádherná
dobra komunikacia
Vyhoda
Dobrý deň. Mrzí nás Vaše negatívne hodnotenie, no ako sme si už písali , nemyslíme si, že by bolo úplne relevantné. V hodnotení ste uviedli, že ste zásielku zatiaľ neobdržali, pričom ste si ju predvčerom (na 10. deň po objednávke) prebrali, pričom už bola tretí deň na pošte. Zásielky, tak ako máme aj na stránke napísané, doručujeme štandardne do 7 dní, naozaj výnimočne sa stane že aj neskôr. Tak isto ste boli nespokojní s farbou, lenže žiaľ, zle ste si všimli popis a aj obrázok tovaru, z toho pramenila ďalšia Vaša nespokojnosť. Sme si vedomí, že monitor môže zobrazovať farby s odchýlkami (čo ale nebol tento prípad), preto tam máme zároveň vždy uvedený aj farebný popis. (Chceli ste biele pančuchy, no na obrázku, a aj v popise bolo jasne uvedené - svetloružová.)
Nie je fér, že obchod hodnotíte výlučne podľa dĺžky dodania, aj keď ste ste nám napísali, že s pančuškami ste spokojný.
S pozdravom, pelea.sk
Vynikajúca komunikácia. Aj reklamácia ohľadom farby bola super vybavená - výmena bez problémov.
